Dlaczego to piszczy?

Elektryczna hulajnoga pozostawiona na jednym z krośnieńskich osiedli wydawałą irytujaće dźwięki przez przynajmniej 2 godziny. “Dlaczego to piszczy?” I co na to operator? 

Pojazdy z przypiętymi ulotkami prawdopodobnie rozstawił operator, gdy uruchamiano możliwość wypożyczania hulajnóg elektrycznych w Krośnie. Jeden z takich pojazdów na osiedlu Traugutta zaczął wieczorem piszczeć. Podczas konferencji prasowej inaugurującej nową atrakcję informowano, że serwis śledzi stan i położenie każdego pojazdu (https://www.krosnosfera.pl/tag/hulajnogi-elektryczne/). W tym przypadku coś zdecydowanie było “nie tak”, a serwisanci się nie pojawiali. 

Co to za rodzaj „alarmu” i co z tym robić? Wszak znajomość regulaminu hulajnóg i samego sprzętu, nie są obowiązkowe dla wszystkich mieszkańców, natomiast urządzenie, które nocą hałasuje na chodniku oddziałuje też na tych, którzy z hulajnóg nie korzystają.

Film nadesłany przez czytelnika

Jedyny pojazd znajdujący się w tym czasie na osiedlu Traugutta był zaparkowany przy ulicy Batorego pomiędzy blokami, odnotowano zgłoszenie uszkodzenia wyświetlacza. Prawdopodobnie uległa uszkodzeniu antena modułu GPS, stąd lokalizacja tej hulajnogi nie jest precyzyjna. Następstwem tej usterki mogło być zwarcie w wyświetlaczu, który z kolei uruchomił alarm. Zakładam, że ów alarm działał do czasu rozładowania baterii awaryjnej. Nie odnotowaliśmy w tym czasie żadnych zgłoszeń w BOK tym samym serwis techniczny nie mógł zareagować. Uszkodzone części zostały wymienione, pojazd jest sprawny i dostępny dla użytkowników na terenie Krosna – informuje Piotr Maciołek z https://blinkee.city

Podobne sytuacje są możliwe w różnych okolicznościach. 

Jedną z przyczyn mogło być  nieautoryzowane użycie, czyli nie została prawidłowo uruchomiona poprzez aplikację co spowodowało uruchomienie alarmu dźwiękowego, normalnie powinien ustać po około 15-20 sekundach.Druga opcja to zawilgocenie styków, być może uszczelnienie pokrywy technicznej było uszkodzone i uruchomił się alarm. Gdyby zaistniała taka sytuacja w przyszłości należy skontaktować się z BOK, który może zdalnie odłączyć hulajnogę lub z serwisem technicznym obsługującym sieć w danym regionie. Przepraszamy za niedogodności – informuje operator.

red.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Skip to content